13 Mart 2013 Çarşamba

Yeni parfümüm ve hediyeleri

Geçen günlerde kankimde gördüğüm bir parfüme her zamanki gibi bende istiyorum diye hemen sulandım. Sonrasında da sevgili kankim benim için promosyonları takip etmeye başladı. Ve bekledğim haberin gelmesi çok uzun sürmedi. Yves Rocher internet sitesinden indirimli parfümüm 3 tane süper hediyesiyle geldi. Hangisine daha çok sevindim bilmiyorum. 😄

Önce hediyelerden başlayayım. Makyaj çantasının görünümü çok şeker çantada taşımak için çok uygun bir boyda. Yüz temizleme jeli gerçek boyunda geldi. Ben henüz kullanmadım ama aldığım duyumlara göre kullananlar çok memnunmuş. Dudak parlatıcısı ise çok şeker gerek rengi gerek kokusu süper.

Parfüme gelince Tendre Jasmin, tam anlamıyla bahar ve yaz günlerine göre ferah hafif bir koku. İçerisindeki kokular ise favori kokularım. Yasemin, portakal çiçeği (en favori kokularımdır) mandalina ve daha başka çiçekler. Tazelenmek, baharı hissetmek için ideal bir koku bana sorarsanız







2 yorum:

  1. hepsini güle güle kullan süperler özellikle makyaj çantası süper :)

    YanıtlaSil