21 Nisan 2013 Pazar

Tavuk Quesadillas

Eskiden eşimle çok yerdik Quesadillas çok severdik uzun zamandır eskisi gibi dışarıda yemiyoruz unutmuştum aslında ben Quesadillas'yı. Bu sabah eşimin aklına geldi dünden artan tavuk ve de bayadır buzlukta bekleyen milföyleri birleştirip Quesadillas yapmak.
Evdeki artan yemekleri değerlendirmek için iyi bir fırsat oldu.
Buyrun bu da tarifi. Yalnız milföy hamuru zaten yağlı olduğu için içine çok fazla yağ katmamak gerekiyor

2 adet milföy hamuru
Bir kase didilmiş tavuk
2 küçük domates
1 küçük kuru soğan
3 tane yeşil biber
İstenilen baharatlar ben kekik, felsleğen, nane, kimyon kattım
Kaşar peyniri

Soğanları piyazlık doğrayıp yağda kavuruyoruz. Ardından biberleri ekleyip biraz daha kavuruyoruz en son domatesleri baharatları ve de tavukları ekleyip biraz daha pişiriyoruz. Tavuklar pişmiş olduğu için çok tutmaya gerek yok.
Tepsimizin büyüklüğü kadar ilk milföy hamurunu açıyoruz ve de çok az yağladığımız tepsiye yerleştiriyoruz. Ardından iç malzememizin tamamını döküyoruz.
Üzerine istediğimiz kadar kaşar peyniri serpiyoruz. Son milföyü de aynı şekilde açıp üzerine kapatıyoruz.
180 derecede 15-20 dakika pişiriyoruz.
Afiyet olsun.









5 yorum:

  1. oh afiyetler olsun çok lezzetli görünüyor bende isterim bende ama :))

    YanıtlaSil
  2. oh afiyetler olsun çok lezzetli görünüyor bende isterim bende ama :))

    YanıtlaSil
  3. Bi geldiğinde sana yaparız minnoşum ayıp ettin :)))

    YanıtlaSil
  4. çok sağol isterim valla artık kanıtımda var :) saat ve tarihli kanıt :))))

    YanıtlaSil
  5. Ahaha evet kendi ağzımla yakalandım :)))))

    YanıtlaSil